Подільські читання 2019

 

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ГНАТЮКА

КВНЗ ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІСОТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК «ПОДІЛЬСЬКІ ТОВТРИ»

ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКОЛОГІЧНА ЛІГА

ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКЕ ОРНІТОЛОГІЧНЕ ТОВАРИСТВО

ПОДІЛЬСЬКЕ ЕКОЛОГІЧНЕ ТОВАРИСТВО

ТОВАРИСТВО  ПОДІЛЬСЬКИХ  ПРИРОДОДОСЛІДНИКІВ ТА  ПРИРОДОЛЮБІВ

 

 

ПОДІЛЬСЬКІ ЧИТАННЯ:

Екологія, охорона довкілля, збереження біотичного та ландшафтного різноманіття: наука, освіта, практика

  

 Хмельницький

10-12 жовтня 2019 р.

Міжнародна науково-практична конференція

 

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Дякуємо за реєстрацію для участі в науково-практичній конференції

«ПОДІЛЬСЬКІ ЧИТАННЯ:

Екологія, охорона довкілля, збереження біотичного та

ландшафтного різноманіття: наука, освіта, практика»,

яка відбудеться 10-12 жовтня 2019 р.

на базі Хмельницького національного університету

за науковими напрямками:

  1. Екологічна безпека на регіональному та глобальному рівнях у контексті сучасних викликів природного, техногенного, соціально-політичного і військового характеру.
  2. Соціально-економічні проблеми сталого розвитку Поділля та України. Регіональна екологічна політика.
  3. Моніторинг природних і антропогенних екосистем. Моделювання і прогнозування стану довкілля.
  4. Технології захисту навколишнього середовища та інженерія довкілля. Інноваційні природоохоронні технології.
  5. Сучасні ландшафтно-екологічні дослідження Поділля та суміжних територій.
  6. Охорона та збереження біотичного і ландшафтного різноманіття.
  7. Збереження фіторізноманіття в умовах ex situ.
  8. Екологічна освіта і виховання: науково-методичний і прикладний аспекти.
  9. Методика навчання природничих дисциплін у вищій і середній школі.

 

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська, польська.

Форми участі у конференції: заочна й очна (усна доповідь, презентація, участь без доповіді).

 

Нагадуємо, що заявку на участь у конференції слід надіслати до 10 вересня 2019 р. на електронну адресу biletska_galina2017@ukr.net, вказавши в темі листа «ПІП_Под.чит.2019». Приклад назви файлу – Shevchenko_zayavka.doc.

 

Форма заявки учасника конференції

На прохання учасників конференції термін подання матеріалів конференції  продовжено до 20 вересня 2019 р. Матеріали доповіді слід надіслати електронною поштою на адресу biletska_galina2017@ukr.net. Формат файлів *.doc. Назва файлу – прізвище першого автора латиницею (наприклад, Shevchenko.doc).Матеріали доповіді

 

Вимоги до оформлення матеріалів

Обсяг – 1-3 сторінок. Редактор Microsoft Word версія 2010 р., шрифт Times New Roman, розмір 14 пт, формат А4, орієнтація книжна. Всі поля по 2 см, абзац 1 см, міжрядковий інтервал 1,5.

Розміщення на сторінці: у лівому верхньому куті УДК, нижче (у наступному рядку) назва доповіді великими літерами напівжирним шрифтом, вирівнювання – від центру, через рядок – ініціали та прізвище автора (авторів) напівжирним шрифтом, курсив, вирівнювання від центру, під ними – електронна адреса автора (авторів), курсив, вирівнювання від центру. У наступному рядку – повна назва організації, місто, країна курсивом. Через рядок з відступу розміщується текст доповіді. Посилання на використані джерела слід подавати у квадратних дужках. Під текстом (через рядок) з відступу друкується список використаних джерел у рядок курсивом. Дозволяється використання ілюстративних матеріалів. Формат таблиць та рисунків має бути лише книжний.

Приймаються матеріали, які відповідають тематиці конференції і вказаним вимогам. Студенти можуть публікуватися лише у співавторстві з науковим керівником. За зміст матеріалів відповідальність несуть автори.

Оргвнески надсилати електронним переказом єдиним платежем на картковий рахунок у ПриватБанку 5168 7573 6889 4681 (Білецька Галина Анатоліївна). При очній участі оргвнесок складає 300 грн. (для іноземних авторів – 30 €), який передбачає витрати на організацію і проведення конференції (друк збірника тез конференції, роздаткові матеріали, кава-брейк, обід). Для заочних учасників (друк збірника тез конференції) – 150 грн.

У разі виникнення питань, пов’язаних із сплатою оргвнеску, звертатись за тел. 0678556992 (Білецька Галина Анатоліївна).

Сканований варіант квитанції слід надсилати разом із файлом публікації та заявкою на електронну адресу  biletska_galina2017@ukr.net, вказавши в темі листа «Сплата оргвнеску і публікація».

 

ПОПЕРЕДНІЙ РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

 

10 жовтня

830–1000 – реєстрація учасників конференції, вітальна кава (фойє навчального корпусу №3        Хмельницького національного університету за адресою м. Хмельницький, вул.                            Інститутська, 11, корпус № 3)

1000 – 1230 – відкриття конференції, пленарне засідання (аудиторія 3-401)

1230 – 1300 – спільне фото, посадка пам’ятного дерева

1300 – 1400 – обід (кафе «Мрія», вул. Інститутська, 5)

1400 – 1700 – засідання секцій

1800 – 2300 – дружня вечеря

 

11 жовтня

900 – 1100 – засідання секцій, обговорення проекту резолюції конференції

1000 – екскурсія «Сонячна електростанція ХНУ»

1100 – 1300 – екскурсійний виїзд до гідрологічного заказника загальнодержавного значення «Башта» та  гідрологічного заказника місцевого значення «Безодня»

1300 – 1400 – обід

1400 – 1600 – відвідування Державного історико-культурного заповідника «Межибіж»

1630 – повернення в м. Хмельницький

1630 – час вільних екскурсій

 

12 жовтня

830 – 930 – від’їзд учасників конференції

 

РЕГЛАМЕНТ

Пленарні виступи – до 10-15 хв., секційні виступи – до 7 хв. (з використанням будь-яких ілюстративних матеріалів – презентації Power Point, Adobe Acrobat, плакати, фолії тощо). Презентацію записати на електронний носій у форматі Adobe Acrobat або Microsoft Office PowerPoint 2003 для відтворення на мультимедійному проекторі.

 

ТРАНСПОРТНЕ СПОЛУЧЕННЯ

Місце реєстрації та проведення засідань розташовується – вул. Інститутська, 11 (навчальний корпус № 3 ХНУ).

Проїзд від зупинки «Автовокзал № 1» до місця реєстрації: автобус № 21, тролейбус № 17 до зупинки «Університет».

Проїзд від залізничного вокзалу: автобус № 51, маршрутне таксі № 36, тролейбус № 7А до зупинки «Університет».

Вартість проїзду 5 грн (автобус, маршрутне таксі), 3,5 грн (тролейбус).

Служби таксі: 65-65; 579; 62-62 (автодозвін).

 

 

УМОВИ ПРОЖИВАННЯ

Оплата проживання здійснюється за рахунок учасників конференції. Поселення проводиться в готелі студмістечка та готелях міста. Для попереднього узгодження умов проживання у готелі студмістечка звертатися за телефоном: 0685459900.

Бронювання номерів в готелях міста здійснюється учасниками самостійно. Найближчі готелі для поселення:

 

Готель Центральний Вул. Гагаріна, 5

0675101504

Готель Енеїда Вул. Героїв Майдану, 8

0674283333

Готель Поділля Вул. Шевченка, 34

0673822311

 

КУЛЬТУРНА ПРОГРАМА

Якщо у Вас є бажання відвідати позасекційні заходи та екскурсії Оргкомітет конференції допоможе в організації. Побажання надсилайте на електронну адресу Організаційного комітету.

Чекаємо Вас на нашій конференції!

Будемо вдячні за поширення інформації серед зацікавлених колег!

 

З повагою оргкомітет